Voor veel van onze klanten is het een belangrijk document: het wensenboekje. Het wordt gebruikt tijdens wensgesprekken of voorbesprekingen en het wordt door families thuis bewaard om af en toe tevoorschijn te halen wanneer wensen ten aanzien van het afscheid duidelijk worden of veranderen.
Het is natuurlijk het mooist als zo'n belangrijk bewaardocument kenmerkend is voor de uitvaartbegeleider, zowel qua inhoud als qua look & feel. Met een uitstraling die in lijn is met de huisstijl en die overeenkomt met andere communicatie-uitingen, zoals de website, social media-posts en brochures.
Bij Amenti & Uitvaartzorg op Maat is dit het geval. Tijdens een brainstormsessie, het vertrekpunt van onze dienstverlening, werd duidelijk wat Mariëtte en Marise belangrijk vinden en waar zij zich in willen onderscheiden. Vervolgens schreven we passende teksten en faciliteerden we een fotoshoot.
Alles kwam samen in het wensenboekje. Het boekje is gedrukt en gebundeld in een mooie ringband. Wij zorgen daarnaast altijd voor een invulbare pdf die op de website geplaatst kan worden. Alles om uitvaartwensen op een zo laagdrempelig mogelijke manier kenbaar te maken.
Mariëtte: "Toen ik begon met ondernemen ging ik doen wat ik zo graag deed: samen met families een mooi en passend afscheid creëren voor een geliefd familielid, partner of vriend. Geen moment stond ik erbij stil dat ik misschien ook 'iets' met marketing zou moeten doen. Marketeers die me koud benaderden met hun dienstverlening gaven me geen goed gevoel. Toen kwam ik Jeannet online tegen. We kenden elkaar al uit de uitvaartbranche, spraken af voor een kop koffie en het klikte meteen weer. Jeannet begreep me.
Er kwam een website, een fotoshoot met huisfotografe Iris - ook al zo'n prettig persoon - en ik ging op de socials. Inmiddels zijn we vier jaar verder. We hebben aan één woord genoeg. Wij geven aan waar we behoefte aan hebben en Jeannet, en inmiddels ook Marjolein, denkt mee. Even sparren over een tekst, over mediacampagnes of over het ondernemerschap. JT Communicatie en Amenti & Uitvaartzorg op Maat passen bij elkaar. Wij hopen dat we elkaar nog veel nodig blijven hebben in de toekomst!"
Voor veel van onze klanten is het een belangrijk document: het wensenboekje. Het wordt gebruikt tijdens wensgesprekken of voorbesprekingen en het wordt door families thuis bewaard om af en toe tevoorschijn te halen wanneer wensen ten aanzien van het afscheid duidelijk worden of veranderen.
Het is natuurlijk het mooist als zo'n belangrijk bewaardocument kenmerkend is voor de uitvaartbegeleider, zowel qua inhoud als qua look & feel. Met een uitstraling die in lijn is met de huisstijl en die overeenkomt met andere communicatie-uitingen, zoals de website, social media-posts en brochures.
Bij Amenti & Uitvaartzorg op Maat is dit het geval. Tijdens een brainstormsessie, het vertrekpunt van onze dienstverlening, werd duidelijk wat Mariëtte en Marise belangrijk vinden en waar zij zich in willen onderscheiden. Vervolgens schreven we passende teksten en faciliteerden we een fotoshoot.
Alles kwam samen in het wensenboekje. Het boekje is gedrukt en gebundeld in een mooie ringband. Wij zorgen daarnaast altijd voor een invulbare pdf die op de website geplaatst kan worden. Alles om uitvaartwensen op een zo laagdrempelig mogelijke manier kenbaar te maken.
Mariëtte: "Toen ik begon met ondernemen ging ik doen wat ik zo graag deed: samen met families een mooi en passend afscheid creëren voor een geliefd familielid, partner of vriend. Geen moment stond ik erbij stil dat ik misschien ook 'iets' met marketing zou moeten doen. Marketeers die me koud benaderden met hun dienstverlening gaven me geen goed gevoel. Toen kwam ik Jeannet online tegen. We kenden elkaar al uit de uitvaartbranche, spraken af voor een kop koffie en het klikte meteen weer. Jeannet begreep me.
Er kwam een website, een fotoshoot met huisfotografe Iris - ook al zo'n prettig persoon - en ik ging op de socials. Inmiddels zijn we vier jaar verder. We hebben aan één woord genoeg. Wij geven aan waar we behoefte aan hebben en Jeannet, en inmiddels ook Marjolein, denkt mee. Even sparren over een tekst, over mediacampagnes of over het ondernemerschap. JT Communicatie en Amenti & Uitvaartzorg op Maat passen bij elkaar. Wij hopen dat we elkaar nog veel nodig blijven hebben in de toekomst!"