De uitvaartbegeleidsters van Mireille Mom Uitvaartzorg waren jarenlang gewend om te vertrouwen op mond-tot-mond-reclame. Er kwam een moment dat ze merkten dat het aantal meldingen van overlijden terugliep. "We voelden dat we een beetje vastzaten in ons oude stramien. Het was tijd voor verandering, maar hoe?"
Mireille Mom: "Gelukkig kwamen we in contact met JT Communicatie, en wat een geweldige beslissing was dat! Door hun frisse blik, motivatie en energie zijn we eindelijk samen aan de slag gegaan."
Mireille en Jeannet startten met een uitgebreide brainstormsessie. Op een laagdrempelige manier sparden we over de identiteit van de uitvaartonderneming, de doelen en het ondernemerschap. Al deze informatie zetten we om in een zichtbaarheidsplan op maat: een concreet en volledig (stappen)plan. We ontwierpen een website, schreven pakkende teksten en faciliteerden een fotoshoot. Alles kwam samen in de nieuwe website en in onder andere het wensenboekje.
Mireille: "Het resultaat? Een enorme stijging in het aantal meldingen van overlijden sinds we deze stap hebben gezet!
Wat deze samenwerking zo bijzonder maakte, was de positieve energie van Jeannet. Zij wist ons te overtuigen dat we dit onszelf moesten gunnen, dat we een verhaal te vertellen hadden. De betrokkenheid van tekstschrijver Marjolein en fotograaf Iris maakte het geheel af – het voelde als een warm bad.
Ons bedrijf heeft een enorme boost gekregen, en daar zijn we ontzettend dankbaar voor. Dus als je twijfelt: niet doen! Investeer in jezelf en in je bedrijf. Wij raden JT Communicatie van harte aan!"
De uitvaartbegeleidsters van Mireille Mom Uitvaartzorg waren jarenlang gewend om te vertrouwen op mond-tot-mond-reclame. Er kwam een moment dat ze merkten dat het aantal meldingen van overlijden terugliep. "We voelden dat we een beetje vastzaten in ons oude stramien. Het was tijd voor verandering, maar hoe?"
Mireille Mom: "Gelukkig kwamen we in contact met JT Communicatie, en wat een geweldige beslissing was dat! Door hun frisse blik, motivatie en energie zijn we eindelijk samen aan de slag gegaan."
Mireille en Jeannet startten met een uitgebreide brainstormsessie. Op een laagdrempelige manier sparden we over de identiteit van de uitvaartonderneming, de doelen en het ondernemerschap. Al deze informatie zetten we om in een zichtbaarheidsplan op maat: een concreet en volledig (stappen)plan. We ontwierpen een website, schreven pakkende teksten en faciliteerden een fotoshoot. Alles kwam samen in de nieuwe website en in onder andere het wensenboekje.
Mireille: "Het resultaat? Een enorme stijging in het aantal meldingen van overlijden sinds we deze stap hebben gezet!
Wat deze samenwerking zo bijzonder maakte, was de positieve energie van Jeannet. Zij wist ons te overtuigen dat we dit onszelf moesten gunnen, dat we een verhaal te vertellen hadden. De betrokkenheid van tekstschrijver Marjolein en fotograaf Iris maakte het geheel af – het voelde als een warm bad.
Ons bedrijf heeft een enorme boost gekregen, en daar zijn we ontzettend dankbaar voor. Dus als je twijfelt: niet doen! Investeer in jezelf en in je bedrijf. Wij raden JT Communicatie van harte aan!"